среда, 22 августа 2012 г.

Рефлексія до Модулів 4,5


 Цей модуль допоміг мені уточнити Основні запитання проекту та обдумати оцінювання учнів в проекті, а саме скласти схему З-Х-Д, скоригувати основні запитання проекту, створити вступну презентацію проекту, а також вибрати оцінювальний інструментарій. Модуль 5 допоміг уточнити які навички роботи на комп'ютери необхідні дітям для роботи в інтерені, які вимоги до сайтів, з якими працюватимуть учні.

Рефлексія до Модулю 3


 Цей модуль допоміг мені з’ясувати, як можна використати навчальні дослідження в проектах та зрозуміти призначення Основних запитань проекту, а саме визначення конкретних знань та вміннь учнів і їх спосіб подання та представлення. Навчальні дослідження розвивають у учнів ініціативність, самоспрямованість, лідерські якості, вміння працювати в групі, а також працювати з інформацією, аналізувати, виділяти головне.

понедельник, 20 августа 2012 г.

Рефлекесія Модуля 2

Цей модуль допоміг мені з'ясувати, що суттю методів проектів є технологія організації освітніх ситуацій, за яких учень ставить і розв'язує порушені проблеми.

Рефлексія до Модуля 1


Цей модуль допоміг мені обдумати власні цілі навчання на цьому тренінгу, а саме керувати творчою роботою учнів при створенні власних проектів.